tisdag 4 mars 2014

Onsdagstema #203


Since 21April2010

Just nu när Onsdagstema öppnar är jag i Lissabon och hälsar på min syster och svåger som bor strax utanför i en gammal fiskeby. Jag antar att jag njuter av dagarna och långa promenader. Hoppas på mycket fotograferande för det har legat nere som ni vet. Tack för alla rara kommentarer!
Jag har kollat era fina bilder på "Fågelliv" och tänkte att vi nu när solen börjar titta fram och blommor börjar lysa i backarna kunde väl UTELIV passa bra. Fri tolkning!
Lycka till! Take care out there!

Tack till alla som troget följer Onsdagstema och välkomna alla nya deltagare!

4 kommentarer:

Eva Trillian sa...

Att få plaska runt i det ljusblå havet - varmt väder - ledigt ... din variant på uteliv tilltalar mig verkligen :)

Malys krok sa...

Dette utelivet der herlig ut!
-Margit-

Scaniatjejen sa...

Vilket härligt uteliv du visar oss! Skulle gärna ta en simtur där.=)

Freja sa...

Ditt uteliv ser mycket trevligare ut än mitt!